1 Kasım 2010 Pazartesi

Hariciye - Kasım 2010

6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Arkadaşlar,

    Emeklerinize sağlık, çok güzel bir iş çıkarmışsınız :) Çok mutlu oldum böyle kapsamlı bir dergi görünce karşımda. Politikanın yanı sıra sosyal ve kültürel olayları da dahil etmeniz dergiyi çok daha ilgi çekici kılmış. Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

    Mart'ta görüşmek üzere,

    Özgün Papan

    YanıtlaSil
  3. Merhaba arkadaslar,

    Gercekten cok mutlu oldum calismanizi gorunce. Senelerdir bu toplulugun yapmak isteyip de yapamadigini basarmissiniz. Emegi gecen herkesi tek tek tebrik ederim. Umarim devami da gelecektir. Sabirsizlikla bekliyorum ben de.

    Selamlarimla,
    Defne GONENC

    YanıtlaSil
  4. Arkadaslar hepinize selamlar,

    Uzun suredir adam akilli internete giremiyorum ancak simdi gordum gozlerime inanamadim. Tasarimindan, icerigine, seklinden, semaline kadar hersey harika olmus. Umarim ivmeniz artarak devam eder. Gordugume gore herhangi bir destege ihtiyaciniz yok ama icerikten roportaja herhangi bir destege ihtiyaciniz olursa mutlaka haber verin sakin cekinmeyin. Ellerinize, emeklerinize, yureklerinize saglik:)

    Sevgilerimle,

    Caner Sayan

    YanıtlaSil
  5. Gayri resmi ilk tepki:Bu ne lan!!!Harika olmuş!

    Sevgili arkadaşlar,

    Gerçekten çok iyi iş çıkarmışsınız, yalnız dikkat edin çıtayı ve beklentileri çok yükselttiniz bu sayıyla. Ona göre=)
    Şaka bir yana, öperim her birinizi...Şaka gerçekten bir yana, tebrik ederim.

    Umut PAMUK

    YanıtlaSil
  6. değerli arkadaşlar,

    Bundan beş yıl once hayalini kurduğumuz (hatta yazıları hazırlanan ancak basın kanunu ve finansal zorluklar nedeniyle çıkartılamayan) DPUİT dergisinin yayınn hayatına başlaması, hele hele bu derece kaliteli bir şekilde yayımlanması, gurur verici, hepinizi teker teker tebrik ediyorum, ellerinize sağlık, bu gayretlerinizin devamının gelmesi dileğiyle hepinize kalpten teşekkür ediyorum.

    Sevgiler,

    Eyüp Can

    YanıtlaSil